<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3989714033994469972\x26blogName\x3dAllt+som+r%C3%B6r+sig+runt+omkring\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cynella.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cynella.blogspot.com/\x26vt\x3d6458658519810113442', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

"Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt."

Alla hjärtans dag!

I lördags var det alla hjärtans dag och jag vaknade med ett strålande humör eftersom, det hade varit en intensiv vecka i skolan och jag fick äntligen sova ut... Senare åkte vi ner till stan för att njuta av solen och ta en fika. Vi handlade även blommor till Pacos och Marias inflyttningsfest. På kvällen åt vi en romantisk middag och drack Gran Sangre de Toro var verkligen sugen på vin den var riktigt god också. Vid nio drog vi vidare på kvällens partaj där det bjöds på underbara Chupa Cabra som är min favorit drink just nu crazy good stuff med tropiska smaker efter det fick vi shots av geléhallon som inte var uppskattat av Jordi hehehe. Kvällen avslutades på TC som hade premiär för sin utbyggnad.



Jag kom och tänka på alla hjärtans dag 2002 när mitt kärleksliv var kaos och jag var singel. Okej nu jag ska vi inte överdriva jag hade ju mina underbara vänner som gjorde livet kärleksfull... Nu ville jag egentligen inte komma in på det spåret... Jag ville berätta om en pocket bok som jag läste förra året och den heter "Dumpa honom han! han vill faktiskt inte ha dig" som skulle ha hjälpt mig säkert vid många tillfällen :) Den var lättläst så jag läste den under en bussresa hem till Skellefteå. Jag gav den btw till Hanna så att hon skulle läsa den men vet inte hur det har gått.

Vad handlar boken om? Ja titeln säger ju allt, iallafall det som gjorde att jag fick lust att läsa den var att teamet bakom TV-serien Sex and the City skrev den! *joohu*

"Män som inte hör av sig, inte är "redo för ett förhållande" eller bara är intresserade av dig när de är berusade - Dumpa dem. De är inte intresserade av dig. Då hade de inte betett sig sådär. Du är värd att bli lycklig med en man som älskar dig och som visar det!" (Dumpa honom han! han vill faktiskt inte ha dig).

Etiketter:

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end