<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3989714033994469972\x26blogName\x3dAllt+som+r%C3%B6r+sig+runt+omkring\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cynella.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cynella.blogspot.com/\x26vt\x3d6458658519810113442', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

"Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt."

Cult design


Cult design har så fina saker vill köpa så mycket från deras serier.. Min absoluta favorit är GRACILIS serien den har de gråa tonerna som har en romantisk och poetisk karaktär. Love it! Det jag har ur denna serie är en ljushållaren i grå och en liten i svart ljushållare. Sen köpte jag små krukor med det grå mönstret och med randiga sträck...
Som den lilla på denna bild. Det bästa är att du kan variera hur du ska kombinera dina krukor, ljushållare etc..


Jag tycker även om serien KUB
dom har så många fantastiska saker
till köket och badrummet. Variationen i kub serien är också väldigt bred love it love it...
Köpte tandborsthållaren när jag flyttade in i min nya lägenhet den är väldigt fin men lite svår att rengöra hum, jag ska iallafall köpa hela kittet för den är så fin.

Etiketter:

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end