<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3989714033994469972\x26blogName\x3dAllt+som+r%C3%B6r+sig+runt+omkring\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cynella.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cynella.blogspot.com/\x26vt\x3d6458658519810113442', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

"Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt."

Förvirrad

Vet inte var jag ska börja... Okej först och främst har jag mått dålig nu under en lång period, fast tjurig som jag är så håller jag inne allt och pratade inte med någon hur jag kände mig. Som jag skrev tidigare, så saknar jag mina närmaste vänner väldig mycket speciellt nu när jag känner mig lite förvirrad och ledsen. Vet inte vad som har tagit åt mig gör saker som jag inte normalt gör och håller på att förstöra min relation. Min stackars pojkvän får stå ut med mycket och det värsta är att han också är deppig nu. orkar inte skriva något nu trodde att det skulle få mig att må bättre men bli bara ledsenare. Ska se en stund på TV och se om jag kan koppla ifrån en stund... bye!!

Etiketter:

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end