<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3989714033994469972\x26blogName\x3dAllt+som+r%C3%B6r+sig+runt+omkring\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cynella.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cynella.blogspot.com/\x26vt\x3d6458658519810113442', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

"Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt."

Det gör ont


Tog vaccinet mot svininfluensan i onsdags och jag som trodde att jag skulle komma lindrigt undan med att bara ha lite ont i armen. självklart ska jag få feber ont i kroppen och huvudvärk. Idag mår jag mycket jag bättre fastän det gör fortfarande ont.

Limpan och M1 ska komma och hälsa på för att dom ska på bröllop imorgon. Det blir trevligt att träffa L igen tror att sist vi sågs var i maj.. Jag ska fixa lite Tinto de Verano till ikväll som jag och L ska smutta på.. Nu ska jag iallafall njuta av dagen och skicka ett paket till min systerson Nico som snart fyller år.

Etiketter:

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end